Valf yetmezliginden dolayı burun ameliyatı olacağım zaman çok detaylı bir araştırma yapmıştım. En iyi doktoru bulmalı , en iyi hastaneyi seçmeliydim… Zira anestezi alacak, ortalama 3-4 saat sürecek bir operasyona girecektim. Doktor hasta ilişkisi öyle önemli ki!
Bir kere içime sinmeliydi doktorun yaklaşımı. Hem işinin ehli bir hoca olmalı , hem de hastasının dilinden iyi anlamalıydı.
Ümit Hardal böyle bir hocaydı.
Üzerinden 2 yıl geçti ve ben hala iyi ki doktor seçiminde hassas davranmısım diyorum.
Ümit Hoca şu an centralhospital.com da çalışıyor. Kozyatağı’nda bulunan merkezi bir konumu olan bir hastane centralhospital.com
Hatta çok sevdiğim bir arkadaşım aynı hastanenin kadın doğum polikliniginde hamilelik sürecine devam ediyor. Çok da memnun.
Su sıralar en çok ilgilendiğim konular arasinda hastalarının/misafirlerinin sağlığını da konforunu da önemseyen hastaneler geliyor. Insana kendini değerli hissettiren hastaneler her zaman on plana çıkıyor. Iste bu yüzden hastanelerde hasta memnuniyeti ile ilgili Birimler var. Sürekli anketler yaparak ve bu anketleri objektif bir sekilde değerlendirerek sistemi iyileştirmeye çalışıyor bilinçli hastaneler.
Son zamanlarda SGK anlaşması olmasına rağmen anlaşması yokmuş gibi hastalarını mağdur eden bu kadar sağlık kurumu varken, etik kurallardan bahsetmek zorlasmisken doğru hastane ve doktoru bulunca sıkı sıkıya bağlanıyor insan.
Ne demişler hayatta herseyden önce SAĞLIK geliyor
Sağlığımızı emin ellere emanet edelim 🙂





1 Yorum Var
Ne kadar da güzel yazmışsın.. Sağlıkla ilgili adım atmadan önce o kadar çok düşünüyorum ki son zamanlarda…